fredag, mai 11, 2012

when we talk i often fantasize what we would do losing our minds

TGIF, right? Sola forsvann her, men det gjer ikkje så mykje når ein kan ha How I Met Your Mother-maraton, vannmelon og iskald pepsi max i starbuckskoppen. Det er det eg har brukt denne fredagen til så langt. Og mykje kan jo skje enda. Det er ein fin følelse, og ikkje heilt vite kva dagen bringer. Eg likar å sjå i dagboka mi, på alle dei sidene som står blanke framover. Lure på kva eg kjem til å skrive der, fylle dagane med. Og ein anna ting eg elskar, er følelsen du får når du høyrer du får ei tekstmelding, men ikkje veit kven det er frå. Då brukar eg å tenke kven eg aller helst vil den skal vere frå, og kva han eller ho skriv til meg akkurat no. (Då er det ganske nedtur dersom det er kampanje frå Cubus eller noke slikt.) Men du skjønar kva eg meinar. Det er ein deilig følelse, prøv det neste gong du får ei melding!

 Over til noke heilt anna. Du skal nemlig få det finaste tipset du kjem til å få i dag, akkurat her og no. Ingunn Ekern, ei av mine aller beste venninder, har i lag med systra si, Astrid, starta ei gruppe. Astrid & Ingunn. (Gå inn her og lik sida deira!) Eg er så imponert og stolt over dei, for dei er flinke til det dei driv med.
  Photobucket

Sjekk ut deira urørtprofil, der finn du nokre av songane deira. Under her kan du høyre den nyaste songen "With both hands", min favoritt. Den er så hjerteskjerande fin!
 

Ein ting til! No er astrid & ingunn med i ein konkurranse om å få spele på Øyafestivalen. Det hadde vore ekstremt kult om dei vant, og eg veit at dei blir veldig glade om du legg igjen ei stemme på dei! Her kan du gå inn å stemme på dei. Dei fortjenar slik at fleire oppdagar dei, tenk, du kan vere med på å oppfylle ein draum!
Er ikkje det fint så veit ikkje eg.
Photobucket

Ingen kommentarer: