onsdag, juli 20, 2011

Favoritting sidan sist

Photobucket

♥ Cheerios til frukost og kvelds og ellers når eg er svolten
♥ at det er sesong for ekte fersken (slike med pels) som smakar himmel
♥ har blitt bestevenn med symaskina, og produserar fine ting til små babyar som snart kjem
♥ drømte her ei natt at eg var kjærast med Ryan Gosling. OMG, det har aldri vore så nedtur å våkne

Photobucket

♥ min nye sofa
♥ at eg er på jakt etter ei fin bokhylle. Då er eg skikkeleg vaksen då, og eg får lyst å sitte i min nye sofa og lese og vere tilfreds
♥ at det er styrtregn ute, men fortsatt varmt, slik at det luktar sommar
denne songen
♥ Joaquin Phoenix i "The Village". Dån.

Photobucket

♥ boka "Drømmehjerte" av Cecilia Samartin
♥ å drøyme
♥ nybaka sitronkake med vaniljeis
♥ du veit, når du vert varm i heile magen samtidig som det svir pittelitt i hjertet og du tenker at det er dumt, omtrent som når han sei "hei" heilt uten at du ventar det men håpar litt likevel? Den følelsen. Har laga ei speleliste om den. Høyr den her: Han sa "hei".

Photobucket

♥ FRAMTIDA.

Photobucket

5 kommentarer:

Karoline sa...

<3

Maria sa...

Gleder meg til å sitte på den nye sofaen din!
(Og til du skal sitte på min!)

Alice sa...

Nyyyydelig!!!!
Eg bøyer meg i støvet!! :)

Anonym sa...

Ej forventa invitasjon til muffinsbaking når du he innstalert dej i din nye bolig me din nye sofa :)

ho i gjerstad sa...

ej savna blogginga di! sjekka dagli, men lenge sia d va nåke nytt no..