fredag, juni 17, 2011

I feel my heart start beating to my favourite song

Take me somewhere i can breathe
i've got so much to see
this is where i wanna be
in a place i can call mine




Denne songen er så fin at eg blir varm inni meg, og eg igjenoppdagar den omtrent ein gong i året. For det første er filmen (The Beach) ein av mine favorittar (med den finaste fyren eg veit, Leonardo), og for det andre er det sommar og sol og kjærleik. Eg håper sommaren har komt til Hareid for å bli, men her er vi som regel innom eit par årstider i løpet av ein dag. Eg for nyte dei varme kveldane mens eg har dei, med solbriller og shorts og nybaka muffins. Og no er det berre ei veke igjen til det store bryllupet, eg gler meg so mykje at eg har sommarfuglar over alt inni meg.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

3 kommentarer:

Ingunn sa...

JAAAAAAAAAAAAAAA!

Knallfin!

Maria sa...

Mmmmm, minner meg om sommer i bobla :D

Birte sa...

Indeed! KLAR FOR BRYLLUP!