søndag, juni 05, 2011

Whatever you want to do, do it. There are only so many tomorrows.

Kvifor tenker ein som oftast automatisk på kva andre syns om det du gjer? Kvifor er dei verste konsekvensane av det du vil, det folk kan kome til å meine om det du gjer? Eg skulle ønske eg var flinkare til å gjere ting som eg har lyst til, når eg har lyst til det. Uten å bekymre meg om kva andre vil tenke om det. Det er jo til sjuande og siste berre du sjølv som kan bestemme kva du vil fylle livet ditt med. For livet er jo kvardagane, dei små øyeblikka som du huskar for alltid. Det er ikkje den eine gongen i året du er på ferie eller gjer noko utan om det vanlige. Det er her. Det er no. Det er smilet til han som er finast, latteren til ho kjekke og kjensla av å vere tilfreds akkurat der og då. Så for det berre kome regnversdagar inn i mellom.

Photobucket
Photobucket

4 kommentarer:

Dagny sa...

Ej kunne ikkje vår meir enig. Vi e veldig avhengige av andre sine meininga. Rart egentlig.

Maria sa...

Jeg syns du er flott! (Og LIKER det nye utseendet på bloggen!)

Karoline sa...

WORD!!

Andrea sa...

I hear you sistah!