søndag, september 19, 2010

Søndag og haust



Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Det er søndag, og det er haust. Eg har på små lampar på rommet mitt. Eg har nettopp tatt på min nye krem som luktar av appelsin og kanel, frå Kings&Queens (så kjempegod!). Eg har på denne sangen akkorat passe høgt til at eg kan drøyme meg vekk. No skal eg gå inn på stua til mamma, for vi skal nemleg sjå Sjokolade, vår favorittfilm. Eg strikkar og strikkar, for det er den beste terapien, og no er eg ferdig med ei jakke til meg sjølv. (Bilder kjem.) No held eg på å strikke ei babyjakke til TrådKråa, og ein hals til meg sjølv. Det er søndag, det er haust, og eg likar det.
Håper alle har fine kveldar med té, ein favorittfilm, og ein god følelse inni hjartet.

4 kommentarer:

Karoline sa...

Fin haustkveld, te og nytt blogginnlegg <3

ARNE sa...

Jakke? KULT!

Maria sa...

Jeg vil ha krøller jeg! Og ha en fin rød sløyfe i og ullgenser på :)

Birte sa...

koooosli!! Gler mej til haustferie neste veke :)