torsdag, september 02, 2010

Hausten

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Hausten står for ny start. Skulestart, haustklær og ny inspirasjon. Ute ser det varmt ut, men haustlufta er skarp og kald. Likevel blir du litt for varm i kleda du har tatt på deg. September er ein fin måned. Mørkare kveldar og chai-té.
Eg likar det.

Eg, Birte og Sigrid har meldt oss inn på Wellnessenteret, og vi har allereide vore på både zumba og yoga! Vi fortjenar ein klapp på skuldra. I tillegg skal eg starte eit nytt og bedre internettliv. Eg brukar unødvendig mykje tid på facebook, bloggar og andre sider, og eg skal no prøve å kutte ned på den tida. Det gjeld å få eit litt anna fokus i kvardagen! Livet gjeng ikkje føre seg inne i ein skjerm, men livet er akkurat no, om eg berre huskar på det. Det er ikkje vits i å gå å vente på ei bedre anledning til å gjere noko! (Dagens visdomsord frå meg! :D)
I morgon har eg bursdag, og eg skal ha jentekveld med "systrene" mine (Sigrid, Birte og Lena). Vi skal spise god mat, kake, is og smågodt. Gler meg!!

6 kommentarer:

Birte :) sa...

Ej mæ gler gler mej !! :D

Jorunn sa...

hadde her vore *likar*-knapp hadde ej trykt på den.. :) kosli! ej e spent på korleis zumba va.. for ej he næmli kjøpt zumba å venta i spenning på at d ska komme i posten! ønske dej en fantastisk dag i morga!

gla i dej :*

K. sa...

Liker dagens visdomsord! :D

Maria sa...

Det var en fin tatovering for ei jente som meg :D

Anna Josefin sa...

JA!! Ta den! :D

Ingunn sa...

Så gøy, Anna :) Var zumba morsomt? Jeg lurer på å våge meg på det en dag...
Stemmer også for at Maria tar den tatoveringa!