laurdag, april 03, 2010

Time is on our side

Omtrent slik kjennes det ut når gutane i Kråkesølv syng til meg. Då tenker eg på at kveldane vert seinare og lysare, med gode venar og nye minner. (Bortsett frå Kråkesølv, har eg blitt pittelitt forelska i Aleksander With. Hihi.)

No syng Esther (ja, ho i The Orphan) til meg, og eg tenker at eg gler meg til:
♥ at lisjebabyen til Sigrid kjem ut
♥ at all snøven forsvinn
♥ forlovar-planlegging i lag med Karianne
♥ at dei fire eksamenane er overstått
♥ sommarferie
♥ bryllup i august

Hadet!




Celina har blitt stor jente, heile 10 månar. Ho har gått tre steg, og ho seier hei og hade mens ho vinkar. <3

2 kommentarer:

Maria sa...

Hurra for at du blogger aktivt! :D Celina er nesten like fin som Jackie jo.

Ingunn sa...

Jeg er meget interessert i å vite når det blir utdrikningslag, og forventer info om dette :D :D
Fin blogg JoseFINa!