fredag, april 02, 2010

Langfredag

I dag har eg fyllt dagen med lesing (den ultramegaüberspennande boka "det tapte symbol". Shit man!), spasertur med Jackie, Sigrid, Eliah (på sykkel) og mamma, som inkluderte årets fyrste soft-is. Eg har også tatt ut vinterforet i jakka mi, så no er ho klar for våren. Det har eg også vore, med nye seilarsko på. No skal eg spise snop og sjå film med Sigrid.

Ellers gler eg meg til sommar og fri. Den skal sjå slik ut:


Hei Maria! Her kjem motebloggen:
Nye solbriller

Ny rosa pute i senga mi:


Ein finfin lysestake med luktelys som luktar "clean cotton":

Denne gensaren kosta berre 49 kr!! :O

Ei beige "ridebukse" og eit fint stripa skjørt

<3 Seilarsko!!!! <3


XOXO, Jackie

2 kommentarer:

Maria sa...

Fint! Liker særlig skjørtet og skoa og sommeren din!

bøRRt sa...

HAHA!! Jackie..