tysdag, april 20, 2010

All the small things

I dag har eg:
♥ henta Birte, og vi har vore på 40%-salg på Cubus! Kjøpte ei jakke, tights, bukse, pysjbukse, søt kjole og ny eos.
♥ spist lunsj på Hareid Kirkekontor i lag med prestar, organist, Birte og ei søt mor.
♥ spist fyrst fruktsalat med vaniljekesam, så skikkeleg salat med kylling litt seinare.
♥ hatt Kråkesølv på anlegget.
♥ laga håret mitt ekstra krøllete.
♥ fjerna årets fyrste flått frå Jackie.

Birte var som vanleg eit vakkert syn:
Nææt!! (Som i not, siste slang frå Hareid Ungdomsskule.)

Neida. Sjå berre kor fin ho er! :)


Bitchene mine (he-he):




No over til moteblogg-delen til Maria:






6 kommentarer:

tvillingen til jackie sa...

haha, kjekt blogg innlegg!! :D

Å kjekke dag! <3 :D

Maria sa...

VOFF! Nå blei jeg glad :D
Så finfine krøller du hadde!

I dag var jeg på Body Shop og fikk kremprøve til deg, de var gjerringe så du fikk bare en ørliten klædd. Men den lukter godt, nå kan du glede deg!!!!!!!!!!!!!
XOXOXO

Anna Josefin sa...

heheh :D ørliten klædd! gler mej til å sjå den!
men ej skylda dej et brev.. :O det kjøme når tida e inne! ej lova!!!!!!!!!!!!!!
XOXOXO

Birte: du e kjekke du!

K. sa...

Wow, skulle gjort mye for å få tak i den ultrakule i-love-seth-cohen-t-skjorten! :D

Anna Josefin sa...

hehe, ej også he den! Ebay.. ;) sann 80 kr!

Ingunn sa...

Lollelilol :D