onsdag, desember 09, 2009

9. desember

Denne lesinga tek knekken på meg altso. Det er ufatteleg mykje vanskelig stoff som eg rett og slett ikkje forstår. Eg har stressa så mykje og lest og fundert at eg har vore kvalm og dårleg. I dag måtte eg ta pause. Så eg drog til Ulsteinvik for å møte Sigrid når ho hadde pause. Eg kjøpte også litt julepynt og raude lysestakar til kjellarstua, så no er stemninga på plass. Gler meg til eg får rydde vekk alle bøkene og ta skikkeleg ferie om 9 dagar. :)




(Beklager dårlige photobooth-bilder. men BRY! :D)

(Set på Weezer - if you're wondering...... songen høgt, å ta ei pause frå eksamen!)

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Så veldig koselig ut :)
Lykke til, dette går fint Anna :)
PS. Hvis du har tid/anledning så kom til Volda på bursda'n min, blir fest på kvelden! Glad i deg!

Maria sa...

Fin låt!