tysdag, september 01, 2009

Ups and Downs

Ups:
- i dag har det vorte september, jippi! (sikkert fyrste gong eg er glad for at sommaren er over, men i år er eg berre glad for å
gå vidare!)
- eg har fått bursdagsgåve heilt i frå Australia! :D Tusen tusen takk, Karoline! Aldri fått eit so fint kort før, med Ron Weasley
på framsida. Jippi!
- ja, eg har bursdag om 2 dagar :D
- biltema har åpna i Ulsteinvik (har altso kjøpt meg masse masse perler for lite pengar)
- på biltema kan ein også kjøpe plastalina. Eg og Eliah laga elefantar og slangar og cowboyar.
- i dag kom Woman i posten
- har verdens finaste storesyste som eg er veldig glad i
- gler meg til fyrste labdag på skule, i sjukepleiaruniform og heile pakka
- kantina til Høgskulen i Ålesund sel kokos-yoghurt (!!!!)
- greys har begynt på igjen, og alle hjerter frydar seg


Downs:
- det regnar. mykje.
- eg har SVÆRT mykje pensum og lese
- anatomi er vanskelig
- eg har i dag fått mi fyrste parkeringsbot :(((
- merkar godt at eg lev uten studielån
- i dag fann eg ein kleistra flått i gangen. Blod overalt. Tok fram antibac.

Oppsummert ser ein at + sida har fleire punkt enn - sida, så eg kan vel konkludere med at eg har det rimeleg bra. :)






3 kommentarer:

Karoline sa...

nåååh!!
godt du likte kortet!
ta på dej smykke, I am happy! so blir det enda eit pluss på lista ;)
klem og kos

Anonym sa...

Hei! Leeenge sidan.. Håpar det står bra til! Er du spl.student no? Det likar vi ;) Du har forresten fått ein award / ei utfordring på bloggen min!
-Sissel (sissel.wordpress.com)

Maria sa...

Du tar fine bilder, det er et pluss! Er det ikke litt stygt å kalde sida med de negative ting for "downs"? :P