måndag, desember 04, 2006

Lykka er:












Lappekalendaren eg fekk av Maria
























Ei boks med julemannar (aka kakemenn) frå mamma i posten
























Adventsstjerna i vinduet mitt























Musikk på badet (sjå opp på vaskemaskina, bildet tatt frå do)



















Vi er synkroniserte




















Ei stk jente som er heime åleine, gler seg til jul og finn på alt anna enn å lese til eksamen























Lapp til meg på kjøleskapet når eg vakna























Pensum

















Eg har skrive satan sitt navn i Bibelen min...

















...som eg har notert urovekkande mykje i dette halvåret på MF.


















Kven seier Gud ikkje har humor??



















I all lesinga måtte eg fram med årboka for å hente styrke. Eg vert alltid glad av å lese helsingane! :) Ein anna kar som gjorde meg glad i dag var:
























min godaste Sid! :)











Eg er så glad i deg!!



No er det ikkje lenge igjen til juleferien, og eg gler meg unekteleg mykje.
Eg kjem i julestemning av....











...at ho her syng "have yourself a merry little christmas":
















"christmas is all around me"



























"ooooo could you call her chubby?? *lyst tonefall*"




















Gi meg ein slik ein!!!



















Evt. Hugh i Love Actually... :)

















Desse lyser opp i førjulstida mi. :)
No gjenstår det 9 dagar med lesing før det er ferie. Det gjeld å finne gleda i dei små tinga...

9 kommentarer:

Anonym sa...

peeerfect...!(sagt som en sau med barokkstemme:))

Anonym sa...

ååå, mitt favorittsitat fra love actually! i hvertfall et av de. her e et aent: I'm the lobster! juhu!! snart jul! ha ei fine adventstid:) klemzzzzzz fra bergen

Anonym sa...

Vegard har begynt å le som deg og Karianne! Han bare "Ææææææ..." før han begynte å le! Hoho! :D Han sitter og leser 1. Mosebok og ler, søten min. Hehe. Puuuuuuz!

"Oooo, could you call her chubby?"

Silje sa...

kjekt innlegg midt i eksamensrushet! Ekje du LEI av den store fortellinga? aaa, kjenne ej nesten e irritert på Stordalen..
See yah i jula då væl;)

Arne sa...

"Christmas isn't bout getting together in the families, no it's all about presents. Parents have to understand that, okay!" -cartman

Jul e digg!

Anonym sa...

Hahaha.. i dag fekk ej love coupons me dokke i kalendaren!! E du klar over kor den lyse opp kvardagen min? :) TAKK!

Ingunn sa...

GLAD I DEG TIL TROSS FOR ALT!!!


hehehe


KØDDA:D:D:D
hehe
ELSKER BLOGGINNLEGGET!!!!!!SNORKFRØKEN

du er bestest!!

Ingunn sa...

lykka er anna i et godt lunne, spør du meg =P
anna josefin, i senga mi, seint på natt a school-night, som ler høyt, tar bilder av meg "naken" og ikke lar meg sove på to timer, og så sender whine-melding om at hu ikke får sove, så svarer jeg at vi bør ligge helt stille, den mest saklige meldinga i verdenshistorien. det er en av de morsomste kveldene her din lurv.
T*A*K*K*K*K oi, litt mange kåer!

Anna Josefin sa...

pardon me for ikkje å klare å motstå den enorme tiltrekningskrafta frå "løvens hule"....:P
gonna miss it!!