laurdag, oktober 23, 2010

Det einaste ho ønska seg, var ein skyfri dag

Den fyrste snøven har komt (!), vore her og no regnar den vekk. Takk og pris! Eg fekk mine nye skattar i posten i går (Hunter støvlar), so eg håpar eg rekk å bruke dei før vinteren tek over heilt. Eg har fått bihulebetennelse, og er sjuk og svak. Difor har eg laga ei speleliste som gir ro i sjela, og som eg høyrer på mens eg ligg i senga og ventar på bedre dagar. I dag har eg hørt Christel Alsos med Please Stay på repeat, mens eg laga proteinpannekaker til middag. Nydeleg godt med flytande honning og kokos-yoghurt til!
Vil du ha oppskrifta sei du?

Til desse proteinpannekakene treng du:
Ei boks med cottage cheese
Havregryn
4 egg
Vatn og salt.

Ta heile boksa med cottage cheese i ei bolle. Fyll havregryn i den tome boksa, og ha i bollen. Ha egga i boksa, og fyll opp med vatn til boksa er full. Ha i ei klype salt. Bland alt godt saman, og steik i passe små pannekaker. Serverast med blåbærsyltetøy, frukt, sukker, yoghurt eller det du vil! Mmm!

Ellers er eg i full sving med julegåveproduksjon, så om du brukar å få julegåve med meg, kan du legge igjen eit ønske, helst strikka. :)

Photobucket

Ha ei fin helg!

8 kommentarer:

Malin oterhals sa...

Høre det du e flinke å strikke ja:) ha det berre vore mej! du hekje lyst å strikke en mariusgensar pluss hue til guten min for litt cash vel?;)

Anna Josefin sa...

jo, det kan ej godt gjere! :) Melda dej om meir info ej.

Ingunn sa...

Utrolig søt sløyfe :) :)
Pannekakene skal jeg definitivt prøve å lage!
Glad i deg! ♥ God bedring!

Anna Josefin sa...

Ja, dei e gode! Karianne sine..hehe :) Fikk oppskrifta me ne Maria. Mmm!
Takk, takk! ej e litt bedre i dag, so medisinen virka :)

PS: ej helde på med julegåva di.. ;)

Karoline sa...

God bedring søta :) No høyre ej på spelelista di! :)

ønskeliste:
pc-trekk
mariushue
stor kvit krage/hals
<3

K. sa...

Nam, jeg skal rett hjem og lage pannekaker:D

Anonym sa...

Ojess, proteinpannekakene tar over verden :D

Anonym sa...

(sa Maria)