onsdag, juni 23, 2010

Sommar

Tida stend stille, livet berre passerar meg. Men det er greit. I dag.
Eg har fått god-bedring-presang frå fine Karoline, vi har grilla og spist marshmallows etterpå, og eg har plukka syrinar som eg har i ein kvit mugge på rommet mitt. Jackie har stukke av to gongar i dag, på jakt etter Steve-O (pus). Eliah har hoppa frå steinen, og fått skrubbsår på kneet. Sigrid har klemma meg (!) og Fillip smilt til meg. No er vinduet åpent, og eg kjenner frisk sommarluft og god syrinlukt treffe meg i ansiktet når eg ligg på senga.




gif creator

gif creator

3 kommentarer:

maria sa...

Så fine bilder! Ler av det første :D

hug expert sa...

hm.. lure på korleis du gredde å lure ne til den klemmen!

Anlen sa...

Heisann, det står til liv, ja:) Eg har ei utfordring til deg i bloggen min!