søndag, juni 13, 2010

Produktiv jente

Eg har den siste tida funne ut at handarbeid egnar seg finfint som terapi. Det har resultert i at eg har produsert ein heil del småting dei siste månadane! 3 strikka babyteppe, ei sjøldikta babyjakke, 4 babyhuer, ei strikka babyjakke til TrådKråa (tante sin tråd/strikkebutikk) og no til sist eit hekla teppe som også skal få vere modell på butikken. Det er det fyrste store hekleprosjektet mitt, og det einaste eg har hekla som ikkje er panneband. Eg er STOLT! Gi meg eit klapp på skuldra.

make gif





Ps: I dag har eg på meg sommarens favoritt: fersken
og gull på negla. Mm.

13 kommentarer:

Anonym sa...

ANNA :) leeeenge siden! fantastisk fint teppe du he laga! kom en tur t oslo så eg får se deg snart :) klem frå magda:)

BØRT sa...

Stiili ! Vart kjempe fint teppe :)

K. sa...

Så fint teppe! :) Fikk lyst å kaste meg over heklesakene right this moment! :D

Siri Anette sa...

så flink du er! Du har en fin blogg... :)

Jorunn sa...

*klapp-på-skuldra*

knallfint teppe Anna! og bra fargevalg :)

Anna Josefin sa...

takk folkens!!! :D kjekke dokke e.. Ja, anbefala hekling altso Kaja. :)

Bra fargevalg jorunn?? Veit du ka du fæ?? ;)

Sheila Rosita sa...

Heiaaa! :)
Ej so ikkje he visst at du he hatt blogg da, åsso kjeme ej over ditte her! :O Kjempefine blogg du he da, åsso soooo flinke du e!!! :)
Teppet va driiitfint, skulle ønske ej kunne å hekkle slik! :)
Brukt heile kvelden min ej på å kike her inne me dej, so ej rakk ikkje å legge inn innlegg me mej sjøl engong... :P Datt heilt inni verda di! :) Arti! :)

Ha ei fine nye veke! :)

Arne sa...

Kyss på skulderen!

Anna Josefin sa...

Merete: JA!!!! Såg jo ikkje nåke meir ta dej då ej va der sist. :O

Siri: DU e fine du :)

Sheila: Taaaaakk :D Kjekt du fikk litt kveldslesing, å velkoma inn i verda mi ;)

Arne: !!!!!!! Du ska GIFTE dej om 2 MÅNA!!! :D

Jorunn sa...

åja, sann.. nei, heheh.. nei veit fortsatt ikkje ka ej fæ :)ej berre likte fargane på teppet, ej :)

Anna Josefin sa...

hehe, dååå so! :) flaks, for det ej he strikka til babyen din e ganske nøytralt.. :)

Jorunn sa...

åå, kjekt! gler mej t å sjå ka du he stelt istand! åsso e ej spent på å sjå korleis "ganske nøytralt" ser ut! :)

Anonym sa...

Stort klapp på skuldra Anna:D heklateppe va bære nydeli! du e utruli flinke:) Klem Karina:)