onsdag, februar 03, 2010

Heartbreak Warfare


Eg er litt forelska i John Mayer om dagen.
(Litt fordi han har tatoveringar på heile arma, og litt fordi han syng so fint, og litt fordi han er så søt. Og han får meg til å tenke på våren og lysare tider.)

Denne songen druknar eg i:

When you hit me, hit me hard.



Denne songen er fin, med Röyksopp og Lykke Li:

I miss it so much, no button to touch.



Ho her får meg til å flire høgt:
gif maker


Slik ser fridagane mine ut:





Og slik ser kveldane mine ut:



6 kommentarer:

jackie sa...

kor fine ej va på bila :)

Birte :) sa...

kor kosli ! :D

ser fram til mykje blogging (a)

Maria sa...

Så fint hoppebilde av Jackie! Du burde ta et hvor dere hopper sammen :D

Karoline sa...

haha
elska kommentaren til jackie! ;)
ej også e forelska i john mayer for tida, å takk for nytt tips til bra musikk! :)

gla i dej skjønna mi!

Anna Josefin sa...

hehe.. Jackie he dysleksi! :O
i dag e ej litt forelska i jarle bernhoft. ;)
gla i dej mæ, sweetie!

Ingunn sa...

Så koselig å lese om dagene dine Anna :)
♥ ♥ ♥