onsdag, januar 06, 2010

2010

Eg vil at dette skal vere året der eg gjer ting eg har lyst til.
Ikkje vente på ei bedre anledning.




♥ Eg har lyst å gjere det eg har lyst til. Og vere den eg vil. Og ha det bra med meg sjølv.

♥ Eg har lyst å vere ein plass i verda der sola går ned og vinden bles pittelitt og sanden er varm og bekymringane få. Eg vil plukka skjell og laga smykker av dei, eg vil gå på kjekke konsertar og spise taco i skjell med kjekke folk.

♥ Eg har lyst til Paris, og sjå Eiffeltårnet om kvelden.

♥ Eg har lyst tilbake til New York.

♥ Eg har lyst tilbake til London og alle gatene som ikkje er på turistkartet.

♥ Eg skal sei at det er lov å vere emo no og då.

♥ Eg skal håpe.



(Alle bilder frå weheartit.)

4 kommentarer:

Arne sa...

Gjør det!

Ingunn sa...

JA :)

Maria sa...

Du er fin inni!

randisae sa...

Fytti, dette var inspirerende, Anna. (Jeg ser nå at setningen over kan høres vel pompøs ut, og på grensen til kvalmende akademisk, men jeg tror du skjønner hva jeg mener.)

TAKK!!

God klem