onsdag, november 11, 2009

Days floating by

like in a dream..


(Eg har lagt min elsk på songen i den nye NSB-reklama, som Silje Kåfjord syng. Einaste staden eg har funne den, er her!)

Tamiflu-kuren er over, og i dag har eg vore på skule igjen. Vi har hatt lab-dag på skulen, der vi går rundt og leikar sjukepleiarar (MED uniform OG crocs, til og med i kantina...........). Uansett. Vi har lært å sette klyster. (Maria veit kva det er.) Vi måtte ligge i senga og late som vi var pasientar som ikkje hadde hatt avføring på nokre dagar, og late som vi sprøyta inn væske i endetarmen. Ahhh, gleda livet som nurse kan by på altso! Det var også veldig kjekt å sjå folk igjen, etter 7 dagar med isolasjon.
Ellers har eg vore husmor i 3 dagar, sidan mama har vore på kurs og Birte har budd her. Eg har fyrt i peisen, laga middag, rydda og styrt på. Jada! Det var koseleg å vere mor.


Slik er livet på Høgskulen i Aalesund!

Eg vil også kome med ei blogg-anbefaling. Om du ikkje har gjort det, sjekk ut Hjartesmil her. Og ho har nettopp lagt ut 5 gutar ho likar godt, og det same skal eg gjere no.

Nr. 1: Chuck Bass

Berre fordi han er Chuck. Chuck er nemlig litt av ein kar, sjølv om han er litt overlegen og rar. Han er nemlig so godt som rikast i NYC pga faren sin, og han slit med å vise sin kjærleik til Blair. (Og litt fordi han er fin og kler seg fint.) (Og ja, eg innser at eg lev i Gossip Girl-bobla. XOXO!)

Nr 2: Robert Pattinson
Fordi han er Edward Cullen, som er mannen i alle jenters liv.

Nr. 3: Vinni
Fordi han er så SØT!!

Nr. 4: Jamie Cullum
Fordi han syng so fint. (Eg har enda ikkje komt over Please don't stop the music!)

Nr. 5: Cole Mohr
Fordi han er fin (han er modell), og er ekstra søt i denne videoen:


Kven er dine fine?


PS: Pelle Krogstad og Kathrine Hove klina på cæsar. LLOOLL.

5 kommentarer:

Arne sa...

Eg trur eg vil la vær å legge ut mine fine. Men eg kan gratulere deg me seier øve han der flu!

Grattis!

Ingunn sa...

Åååååååååå :)
Fin blogg:)
De er gode ja... Jeg klarer bare å komme på mine topp to:
1. Magnus (har ikke lov å si annet heller tror jeg!)
2. Selvfølgelig Edward Cullen.. [har du sett holding hands-bildene av robert og kristen? :/ teit]

Magnus har ingen grunn til å føle seg trua...! LOL :) (Dessuten synes han Tone Damli er fin så dette må være lov)

Ingunn sa...

PS. Skal tenke ut tre til, kom ikke på i farta..Klem Marta

Maria sa...

Hjartesmil er fin, den har jeg lest litt på nå og da! Jeg har lånt trikset hennes noen ganger også, det å spørre et spørsmål på slutten av innlegget for å få flere kommentarer, der er lurt altså!

Mine fine gutter:
1. Pelle Krogstad
2. Kommer ikke på flere i farta...

Anna Josefin sa...

HAHA, pelle.. :D æsj.
ja, ditta trikse ekje so dumt!!
din finaste, maria = arne markussen.......

Marta: gle mej til dei 3 neste :O