tysdag, august 11, 2009

I kveld.

Endeleg oppdatering, seier du? Vel, den siste tida har gått med til jobbing og slappe dagar, så du har ikkje gått glipp av noko.
I går var eg med tante, og eg og mamma plukka ripsbær.
I dag har mamma kokt ripsbærgelé. MM!
Eg har to arbeidsdagar igjen på sjukeheimen for i sommar, og byrjar på skule på mandag. Eg grur-gler meg!
Eg skal nyte dei siste dagane av sommarferien for i år.
No sit eg og ser på Sex and the city filmen, eg ELSKAR den!
Veit ikkje kor monge gongar eg har sett den.
Har spist utallige brødskiver med nylaga gelé, og tenker at kvelden vart ikkje so værst likevel.







Søte Karoline hadde bursdag i går.
Gratulere so mykje me dagen din i går, du e den beste ej he! :)

6 kommentarer:

Maria sa...

Jeg hadde min første skoledag i dag, og jeg gru-gleda meg masse. Det var en kjempefin dag, og det tror jeg du får også! Morsomt at du kaller rips for ripsbær, hihi!

Anna Josefin sa...

he du komt i gong me lesinga di da, mary? :)
ja, tru det blir kjekt.. bære gle mej til å kåme i gong skikkelig!
Heite ikkje d ripsbær da? Sei du bære rips? LOL :D

Ingunn sa...

Ibsens ripsbusker og andre buskevekster sier bare jeg. Lykke til som sykepleierstudent, Anna. Og lykke til som litteraturstudent, Maria :) Flinke jenter!

Maria sa...

Jeg har kommet litt igang med lesing,men ikke så mye.

H J E L P

Hilsen Smårips

the annies give´s børt ! sa...

Jepps, va akkurat de ej sa!!:D

Anna Josefin sa...

takk ingunn, og lykke til som musikkstudent! :D