måndag, juni 15, 2009

Rainy days

I dag regnar det. Og ikkje berre litt, det renn ned. Men det er sommarregn. Sjølv om ikkje det er noko særleg varmt ute, er det fortsatt sommar. Og regn. Og når det sluttar å regne kjenner du den gode sommarlukta når alt er vått. Og kanskje vert det skikkelig sommar etterpå.
Men foreløbig held eg meg inne i sofaen med OC sesongane konstant på. Med ei sovande Jackie ved føtene mine. Og smågodt. Og rosa neglelakk.
I tillegg gler eg meg slik til ting at det kriblar i heile meg.
Då kan det berre regne!!


Seth Cohen in my heart forever!!!











































Gratulerer med dagen i går, Birte.. :)

7 kommentarer:

jorunn sa...

hørtes kosli ut!! ka ting du gler dej til? (blei nysjerri ej) :)

gratulere me dagen igår Birte :)

Dagny sa...

Høyres ut som du he det bra!! :D Ej mæ vil sjå OC igjen, verdensbeste serie :) Vi må finne på noke en dag..

Anna Josefin sa...

ej gle mej til mykje! :D
hehe.. å ja, OC e best, ingen protest..
vi må so absolutt henge snart, kanskje film en kveld? ;)

Birte sa...

Tusentakk :) <3

Dagny sa...

Film høyres bra ut! Vi fæ talast..

Maria sa...

Så koselig! Håper du og den grå tightsen min har det storartet :D

Anna Josefin sa...

åjaada, begge to nyte livet fullt ut! :D ej me narcotic på øyra for øyeblikket, og den grå tightsen på skrivepulten min...where you left it...