torsdag, november 27, 2008

808's and heartbreaks

Når eg ikkje har pensum å tenke på, har eg ganske god tida til å tenke på andre ting. Som f.eks livet. (Slapp av, dette er ikkje eit sentimental filosofisk innlegg.) Livet mitt har bestått av m.a. 15 års skulegong. Då syns eg at eg med god samvittigheit kan ta litt pause no. Det eg merkar godt når eg no har pause, er at eg saknar ymse folk. Daniel som er i New Orleans og som eg ikkje får sjå på lenge. PG som er i japan og eg helder ikkje får sett på lenge. Eg saknar dokke!! Og alle andre av peepsa mine som ikkje bur i Møre og Romsdal. Heldigvis er jula like om hjørnet, og eg ser fram til at heime-folka mine kjem heim til Hareid.

No vel eg å uttrykke med i stikkordsform, og temaet er ting eg gler meg til eller ting som gjer meg glad.

- Min gode venn Arne kjem på besøk neste helg!! Jippi :)
- Gler meg til galla-fest med tensing
- Sex and the city episoda då Carrie er i paris med russaren, og Big kjem
- 3.juledags festen
- 1. søndag i advent på søndag
- Kanye West - Streetlights
- Stemma til: Thomas Dybdahl og Caleb Followill
- Mi nye grå jakke med paljettar
- Bård og Vegard Ylvisåker (og radioprogrammet O-fag, som gjer at eg må snu meg å flire ned i puta for ikkje å vekke andre! Takk og pris for podcast.)
- Sufjan Stevens sine julesonga
- Msn med Daniel
- Gler meg til å snakke skikkelig med deg, Andrea!

Ellers kan eg fortelle at eg prøvte å feste silke-sløyfe på Lina, men fikk ikkje fotografert skjønnheita. Det kjem nok.

Peace!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Smilefjes :-)

Anna Josefin sa...

Hjerte <3

Maria sa...

Får ikke til å podcaste O-fag! :( :( :( Har prøvd sida i sommer uten hell.

Anna Josefin sa...

:(((
Ej fikk ikkje det til i sommar, men brått va alt tilgjengelig igjen.. bære å gå inn på sida? det va det ej gjorde..:)