torsdag, oktober 02, 2008

Dagen i dag.

I dag har eg hatt kjensla av at alle tinga eg gjorde, gjorde eg på heilt rett tidspunkt i heilt rett rekkefølge. Alt berre klaffa.
Ikkje at eg har gjort så veldig mykje, men i motsetning til dei to siste slappe vekene, føler eg at eg har gjort ein del. Eg har til dømes hatt min fyrste arbeidsdag på tre veker. Det var kjekt å ver tilbake på sjukeheimen saman med gjengen min, og der var også komen ein ny medlem i gjengen. Livet på skjerma avdeling er ganske underhaldande. Eg har det kjekt på jobb. Vi flirar mykje. Eg hadde seinvakt, så før eg starta rakk eg også andre ting. Eg las ferdig ei god bok ("Honningfellen av Unni Lindell), henta posten, gjorde nokre ærend, kokte meg tè og las vikebladet, spiste middag og såg tv. Og ikkje nok med det, når eg vakna i dag tidleg låg eg lenge og hørte på musikk. Slike dagar er gode. Og dette vart eit særs uinteressant innlegg. Men sjå bloggane til Maria eller Skate-Arne, so skjønar dykk mitt behov for å fortelle om dagen. :)
Sidan dette innlegget blei så sakleg, for eg avslutte med noko usaklge. Hade.




10 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAH!!! Ej braut ut i tollflira ta furste bilde...va sjikkli uventa! hihi

Anna Josefin sa...

hahahah...:D ej flira ta siste bilde!! Lolll

Anonym sa...

jammen d va sann at ingen ta bilda visste menns ej las d du ha skreve so ej va TOTALT utorbrett!!! hahahahaha..jah siste bilde helder ekje so værst!

PG sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Maria sa...

Godt du er på beina igjen! Skal legge ut litt bilder til deg. Og ønsker meg flere bilder fra deg :D

Anders sa...

Hohohoho! :D Nå lo jeg høyt, selv om jeg er helt alene på hybelen :D Du er gøy!

Anna Josefin sa...

Kelly!!! hahah..:D ej savna dej, breiflabb!

Anders sa...

Breiflabb. For mye breiflabb. :D

Savner deg òg baby J. Blogg mer! Bloggen din egner seg ypperlig som frokostlektyre har jeg funnet ut :]

Ingunn sa...

Ååååh... Anna... blir så glad av å lese bloggen din! Er så koselig å høre om. Virker som du har det bra nå og det betyr så mye for meg. Håper at du koser deg mye på Hareid, håper å se dere snart! Tenkte å ta en voldatur i høst, håper vi kan sees da :) :) Kjempeglad i deg!

ane sa...

du e savna i volda! kjekt å lesa på bloggen din. eg lige deg!