Her e brevet:
Det gikk lenge og vel, men en dag i påskeferien fikk ej et brev der dei beklaga seg voldsomt om den store tabba, og presiserte gong på gong at det tydligvis hadde skjedd en feil. Dei skreiv også at dei håpte at dei ettersendte varene ville gjer mej fornøgde igjen. "Å JESS!" tenkte ej. Men det kom aldri nåken ettersendte vare. Før i går. Det tok si tid, men det va verdt det. Takk til freia og kundeservice! :))


10 kommentarer:
Jah!! å jærri so du va so nekta du å åpne nååååke som helst so ej fikk smake! *snøft* hihi...bære vokt den me live...imorga når du e på joooobb...*homre homre*
MEN BOKMÅL (også kjent som dansk), ANNA!
Ej e djupt såra å vonbroten. Rett å slett.
hehe, jaa, ej følte dei ansatte på freia syns det va greiare med bokmål, å ej måtte no legge sjela mi i å smiske me dei!!! (A) :D
visste ej kom til å få pes for dinna!! so ej tæ d på mi kappe. ;)
For et utrolig koselig klagebrev.
Hvis jeg noengang blir kundebehandler, så kommer jeg til å drømme om slike klagebrev. Høflig skrevet, og en koselig tegning!
Ikke rart Freia betalte skikkelig tilbake. :)
hehe, takk! du skal ikkje sjå vekk i frå at du fæ et lignande brev (høflig og med tegning) uansett om du blir kundebehandlar eller ikkje! :))
Konge!
ej lika måten det ser ut som godteriet bære hoppa ut ta kassa å sei "tadaa!"
Wow, digg! Du blei kanskje litt fornøgd likevel då? Ah, no vil eg ha sjokolaaaade... :) fascinerande eple-bilde på sida forresten:D
hehe, ja ej blei storfornøgde ej..:)) verdt å klage! ken du e..? :) hehe..
Legg inn en kommentar