laurdag, april 07, 2007

Dette har gått meg hus forbi.

Her sit eg, fredeleg på dataen min og surfar på Facebook (som åpenbart er det nye). Kjem brått over ein som linkar til ei side eg ikkje kan gå glipp av. Kva gjer eg? Jo, går inn og finn ut at det er ei side der du kan sjå massevis av tv-program. Og her oppdagar eg det. Til mi store glede, som snart skulle snu til å verte eit stort sjokk. Mannen min har eit nytt tv-program, som tydlegvis ikkje har komt til Noreg enda. "Bam's unholy union". "Åjess!!" tenkte eg då eg forventingsfullt starta fyrste episode. So kjem introen. "Three months until wedding day."

Bam skal gifte seg.
Og ikkje med meg.
Men med "Missy". (Legg merke til ironisk bruk av "")

Min spontane reaksjon var å røyse meg opp av stolen, utbryte: 'skal BAM GIFTE SEG??', gå i ørska rundt i gangen mens eg prøvde å forstå nyhenda, rope høgt og finne ut at eg må blogge om heile greia. So her er det.
Eg vert nok aldri ein Margera.























Missy Margera...litt søtt da... :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Aaaaiiaiaiiii!!! Ej so hadde glett mej sann til bryllup!! SJÆISEEE!!!
...missy sissy.....pføy..

Anna Josefin sa...

"pføy"... :D

Anonym sa...

Det var da som bare rakkern.

Maria sa...

Missy shmissy.

Anna Knoxville da? Er det også uaktuelt?

Anonym sa...

å anna!! jeg så mange episoder på mtv av det igår og tenkte kun på deg og sjokket ditt. herre min hatt. er det mulig.. knoxville er gift han og maria, TA DEG SAMMEN OG PRØV Å VÆR LITT OPPDATERT! jeg kondoler..huff og huff..

Anna Josefin sa...

Takk for all medkjensle i sorga!!
Litt glad ej ikkje he mtv heime no.. Og maria, du burde visst bedre.. Johnny he no til å me ei jente! jaja.. Missy va heilt fjerne ass..

Maria sa...

Pardon me for trying to be nice...