søndag, april 15, 2007

10 kommentarer:

Helene sa...

GRATULERER!...

hurra hurra hurra!

Ingunn sa...

へへへ

jaja.

du er noe for deg selv du anna!
hvordan kan jeg noengang forstaa!!!

LOVE YA

Vegard sa...

Kan du være min idrettskontakt Anna?

Anna Josefin sa...

Hellie: TAKK av heile mitt hjerte!!!!

Ingunn: det ekje alt du skal forstå dej på. og slutt å skriv firkanta, vi i norge kankje sjå kinategn, vertfall ikkje ej på hareid. :)

Vegard: mja, for sjå d litt an, he egentli full timeplan!

Anders sa...

"Idrettsglede, trosglede og.... LIVSGLEDE!"

LOL på deg Anna. Seriøst. :]

Anna Josefin sa...

lol? min feil ej trenge litt livsglede i livet mitt for tida? :))

Ingunn sa...

idrettsglede, trosglede og livsglede

hva mer trenger vi????

Anders sa...

Beklager Anna, men som tidligere musikkelever er det obligatorisk å LOL-e alle som melder seg inn i krik, uansett begrunnelse.

Qwelli har talt.

Ingunn sa...

meld deg ut..

Anna Josefin sa...

makan til frekkheit.