onsdag, august 04, 2010

På ein onsdag i august

♥ Tenker eg at dersom eg kunne ha gifta meg med akkurat den eg ville, ville eg valgt John Mayer. OMG for ein fyr!! Det er fleire grunnar til at eg ville valgt han:
1. Han har buksa ekstra langt nede:
Photobucket
2. Han har tatoveringar på heile arma (det ville eg også hatt om eg var gut!!):
Photobucket
3. Han er HOT.
4. Han syng så fint at eg kunne hørt på berre han resten av livet.

♥ Og at dersom eg skulle ha hørt på berre ein song resten av livet mitt,
ville eg hørt på denne songen.

♥ Har eg tilbrakt litt tid i solariumet, til tross for at sola skin ute også..

♥ Elskar eg at kjendisar legg ut kvardagsbilder av seg sjølv på twitter, som f.eks Ashton (♥):

Photobucket

♥ Skal eg på kino og sjå Knight and Day. (Og eg gler meg til Inception kjem!!)

♥ Ommøblerar eg stereoanlegget slik at eg kan høyre på høg musikk på rommet mitt.

Photobucket

♥ Har eg lyst på ny, fin tatovering!

Photobucket

♥ Gler eg meg til å feire bryllup i lag med bestevennar.

♥ Skal eg straks spise sjokoladekake på terrassa.

Photobucket

3 kommentarer:

John mayer sa...

How many times does the train leave?

Anna Josefin sa...

Will you marry me?!????

John mayer sa...

Ofc!