måndag, mai 10, 2010

10. Mai 2010

I går var Birte sin store konfirmasjonsdag. Den vart sjølvsagt feira på Ishavsmuséet, med kjekke folk, tårevåte talar, intimkonsert med Gollj og Gråstein, raude løpar utføre og heimelaga Chanel-kake inne.









I dag skal vi i brusdagsselskap til Andrine/etterselskap, og eg gler meg til meir kaker og moro! ;)
Ute er det berre nokre få grader, og regn/sludd/snøv. Ikkje mykje til vår skal eg sei deg. Men inne er det litt sommar, med min bodybutter frå Kings&Queens med mangolukt. Når eg smører den på meg luktar det tivoli, sommarkveldar og kjærleik, omtrent slik:

(Og slik ser den altså ut.)

No skal eg ta på meg kjole og lukte sommar. I mens kan du kose deg med min yndling om dagen; Kråkesølv - Kalde Føtter:

3 kommentarer:

Maria sa...

Kom til Oslo, her er det sol (akkurat nå)! Og hvis du kommer er det likegyldig om det er sol eller haggel :)

Anlen sa...

Flott dag trass i dårleg ver:) Dokke er lekre i bunad!

K. sa...

Fantastisk Chanel-kake!