torsdag, oktober 22, 2009

Hallo mus!

No er klokka halv tolv på førmiddagen, og eg sit på sofaen og høyrer musikk. Eg skal på eit seminar kl to og rett på seinvakt etterpå. Så er det siste vakta i mårga for denne praksisperioda, jippi!
Sidan sist oppdatering har eg gjort ferdig kjellarstua, levert inn ei oppgåve og fått ei anna godkjendt, vore på fire konsertar under Hareidsstemna, hatt innflytningsfest i min mykje omtala penthouse basement, låge på bakken ute med dunjakke og tatt bilete av stjernene, spist pepparkake, sitte barnevakt og vore på VIP shopping på Cubus. Sistnemnte gjekk føre seg i går kveld. Dei ansette fekk dele ut invitasjonar, og eg fekk ein med Sigrid. Det betydde 50 % på heile butikken. Eg kjøpte eit skjørt, ein kjole, ei skjorte, ei pysjbukse, eit skjerf og to par ullsokkar. :D

Ellers kan eg meddele at eg har vore heime åleine dei siste to dagane, og eg har kjeda meg. Heldigvis er Sigrid og Eliah også heime åleine, så vi har laga middag til kvarandre og spist sjokoladekake.

Anbefalar forresten New Moon soundtracket på Spotify!! Eg får gåsehud når eg tenker på filmen. Gler meg slik eg klarar nesten ikkje å vente! Både Death Cab, Bon Iver, OK go, Muse og Lykke Li er med på soundtracket!!

No skal eg og Jackie ut i sola. Ha ein kjekke dag der du er! :)










Og om du ikkje skjønar overskrifta:

2 kommentarer:

BIRTE sa...

sa den vesle bjørnen

Ingunn sa...

Hahahaha. HALLO MUS, VI HAR TENKT OSS TIL PANAMA...
Den var søt :)
Fin oppdatering Anna, koselig å lese om hva som skjer på Hareid! Savner deg masse :( Hater skolearbeid. Er det noen Veka-konserter som frister deg så ikke nøl med å komme..!
Datarock på mandag (Eskimo og Karin Park skal varme opp), ellers kan jeg prøve å lokke med Farmers Market, Egil Olsen, Yoga Fire, Harrys Gym..
JAJA :)
Love u!