onsdag, mars 18, 2009

Vårsyslar

Eg trur våren har komt for godt til øya, sjølvom det i går kveld sludda. :/ I dag er det sol og regn i skjønn blanding, slik det som oftast er her på våre kantar. Eg ser fram til at temperaturen stig enda nokre grader.. :)
Har hatt Jackie i heile 6 dagar, og det føles ut som meir enn det. Har i allefall noko å styre med om dagane. Og det er jo bra! :)
Ein ting eg ikkje var heilt forberedt på, var kor ville kvalpar er. Ho skal lukte på alt, og helst bite på alt. Og tisse. I eit sett. Men, det går seg vel til etterkvart! :)

Ellers gler eg meg veldig til Oslotur i fyrsten ta mai, og til José Gonzalez konsert! :D HURRA!
Og til å sjå alle dokke kjekke folka mine!
Dette vart et LOL innlegg, men no er det middag.
Hade!




4 kommentarer:

Anonym sa...

Tar du jackie Chan me t oslo eller?

Hilsen Ida og mette

Anna Josefin sa...

nei, ho helde sej heime på hareid.. ;)
mvh maria s. l.

Maria sa...

Det var et koselig innlegg! Gleder meg til du kommer til Oslo jeg :) Har panneflekken blitt borte?

Anna Josefin sa...

ej også gler mej ja, som sagt!! wohoo!!
nei, den ekje vekke..he blitt heilt lyse, so vækje ka so skjer i framtida! hehe.. :PPPP