fredag, mai 23, 2008

Bokmelding

Her kjem noko så sjeldant som ei anbefaling av ei bok.
Walter Moers har skrive denne fantastiske boka, som er kjempestor, men kjempekjekke!
Eg fann denne boka heime ein gong, og tok til å lese den med ein gong.
Boka omhandlar Kaptein Blåbjørn og skildrar 13 og eit halvt år av livet til Blåbjørn. VELDIG underhaldande, VELDIG morsom, VELDIG rikt illustrert, og boka tok meg med storm. :D
(Dette blei eit sakleg innlegg, og ja, eg har byrja blogge på nynorsk igjen.)

"Kaptein Blåbjørns 13 1/2 liv"

4 kommentarer:

Maria sa...

Kanskje jeg skal låne denna når jeg skal til Deichmanske biblioteket etterpå?

Deichman <3

Anna Josefin sa...

ja! gjer det :D deichman in your heart forever?

Anonym sa...

men er det en biografi?

Anonym sa...

hm..."fann" den heime...kansje ej kan få den ijenn no å lese den?:)