tysdag, desember 11, 2007

Julesmia 07

Då he ferien endelig komt. Siste eksamen i dag, vi he vaska ned leiligheita, panta flaske og snopa. I mårga e det heimreise. Hurra!
Her kjøme ei oppdatering i bilde:
















Ingunn unna sej litt luksus i all eksamensforberedelsar.
















Raud teip e kraftig undervurdert.































Julesmia i all si prakt.
















Ferga he pynta sej me juletre på toppen.

















Daniel he ikkje tenkt å fryse på badet.

















Julestemning







































Raskt og godt mellommåltid.
















Rydda kottet for tomflaske, og tok turen til Rimi for å hente utbyttet!

5 kommentarer:

Anonym sa...

ååå jeg elsker volda og dere midt oppi det hele.
hater manna. heheheehehehe, snat anna.
volda er mitt først reisemål etter jul. hade

Maria sa...

:) :( :) :( :) :( :)))))
SAVNER DERE!

Ingunn sa...

Hei kjære. Var skikkelig koselig innlegg. Sitter her og sier hadet til Smia aleine. Og savner deg allerede. Hehe:( Gleder meg masse til vi sees igjen. Gleder meg til Bård og alt mulig rart! Stor kos til godjinta:)

Anonym sa...

savna dokke chicksa i Oslo meir enn dokke ana!! anbefala dokke begge å flytte til Volda for å leve livet. :) :( :)))))))

Ingsi: savna dej allereide. korleis skal ditte gå?? gle mej til å sjå dej og gard etter nyttår!

Vegard sa...

Savner deg og Anna! (hehe)

Må ta meg turen til Volda i vår jeg og!

Hvis dere vil ha meg da? (sagt med "askepottstemme")