tysdag, oktober 16, 2007

Dinne dagen leverte, after all.




















Seth Cohen in my heart forever i love you seth cohen you're my only one.






























Dagen min:
- tangenta mala i skuffa på kateteret
- gå med mobilen rundt om på skuleområdet for å ta opp naturlyda, so til slutt blir komponert til ei funk-powerballade
- bjunde å skjelve å nesten svime av i biblioteket på BK, absurd og sært og LOL
- parkerte perfekt mylla to bila (rygga, vel og merke. takk Frantz)
- øvd til huskonsert
- laga middag til mi kjære etterfulgt av to episode av OC, inkludert scena me Summer og Seth sitt fyrste offentlige kyss. tru ej dauda.
- Valkyrien Allstars i Ørsta kulturhus. fy søren. dritbra. forelska.

hade.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vet ikke helt hva jeg skal si..lykke til med seth og gjengen. greie folk...:)

Anonym sa...

Eg ventar i stor spaning på rockabillyråne-photoshooten som du og dine skal ha på ymse utvalde råne-locations i downtown-Ørsta.


Eg ser for meg

feite felgar og wunderbaum solbriller og mår i brød. bakseteberter og sleipe sleikar
skinnjakker og sneipar

og viktigast av alt

faste lår mot gasspedalen



Kan du gi meg det Anna, kan du?

Anonym sa...

Der mangla eit par komma. Oj.

Anonym sa...

Saknar respons på forslaget!