fredag, mai 04, 2007

Gud, kor kjekt oss hadde det!

Laurdags morgen vart eg vekt av at telefonen min ringte. Det var Karianne, som eg trudde var heime i Sarpsborg, for då brukar ho å ringe meg i tide og utide. Eg lata som om eg sov vidare, og skrudde av lyden. Omlag to sekund etter, banka det på vinduet mitt. Då eg har rom ved inngangsdøra, er eg van med at folk bankar på vinduet, og eg var sikker på det var Sigrid og Eliah som kom. Eg røyste meg opp i senga og kjika ut gjennom persienna, og her ser eg ingen andre enn Karianne Aarmo, 20 år frå Sarpsborg. Eg trudde fyrst eg såg feil, men heldigvis var det sant: ho hadde komt på overraskelsesbesøk heilt til Hareid med nattbussen. HURRA! :D
Eg vart kjempeglad i hjertet mitt, og var brått lys våken.
I 4 dagar naut ho livet på Hareid, som eit herleg avbrekk frå travle Oslo og skule og eksamen og alt. Og vi kosa oss med fint ver, råning, russedåp, kake, filmar, LAN, facebook og diverse spel. I staden for å greie ut meir, lar eg bilda tale for seg!
Tusen takk for besøket, Karianne mi.





















Karianne øvar seg til å bli mamma om 7 månar.




















Marengskake med krem, kiwi, banan, drue og daim..mmmm...






























Frokost..:P










2 kommentarer:

Maria sa...

LOL! Lo høyt da dvergen begynte å hoste :D

Ingunn sa...

Hehehehhehehehe!
Koselig!
Hils na Eliah!